Ticker

6/recent/ticker-posts

Cilt bakımı için hücre yenileyici karışım



Cilt bakımı için hücre yenileyici karışım

Bu çok ucuz ve basit karışım, belki hayatınızın vazgeçilmezlerinden, ayrılmazlarından birisi olacak.

Evet hücre yenileyici bir karışım bu.

Hücre yenileyici karışım ne yapıyor?

Cildi yeniliyor,hücreleri yeniliyor,cildi sedef gibi ışıl ışıl parlatıyor,hafif lekeleri yavaş yavaş açıyor,en önemlisi çok sağlıklı bir görüntü veriyor. Eczaneden alacağınız üç adet kremin tümünü bir kavanozda karıştırıyorsunuz ve sabah akşam yüzünüze sürüyorsunuz.



Bepanthen Plus Krem veya Bepanthol Cilt Bakım Kremi 30g

Bepanthen Merhem 30g

Madecassol Krem 40gramdır, 30g olarak sıkın.

Sadece bunlar,evet!

1-Bepanthen Plus Krem(mavi tüplü):
Antiseptiktir,mikropları öldürür ve gelişmelerini engeller.

2-Bepanthen Krem(yağsız olanıdır)
Bepanthene Merhem olanı,yağlıdır,cildiniz çok kuru ise merhem olanı tercih edin.Sivilceli veya yağlı,sorunlu cilde kullanacaksanız,Krem olanı tercih edin.

3-Madecassol

Bağ dokusu oluşumunu hızlandırarak aşağıdaki durumların tedavisinde kullanılır:
Lokal deri ülserleri, meme başı çatlak ve yaraları , küçük cerrahi müdahaleler,vajinal bölge yırtılmaları,doğum kesiği,doğum dikişleri,doğum yırtılmaları ve sünnet sonrası yara iyileşmesinde zedelenmiş derinin,epitel hücrelerin çoğalması, iyileşmesi hızla ve düzenli gelişmesinin sağlanması.Yüzeysel 2. derece yanıklarda,radyoterapi sonrası görülen radyo-epidermitis tedavisinde kullanılır.
Uyarılar:

Haftada 2 ya da 3 kez diğer cilt tipleri kullanabilir. Kuru ciltler (hergün) ya da ihtiyaç duydukça sürebilir.

Eğer leke varsa gerek güneş gerek akneden oluşan vb. geçene kadar o bölgeye sabah akşam ince tabaka halinde sürün.
-Karışım, cildi belki hafif soyabilir, güneş altında kullanmayı düşünüyorsanız,mutlaka leke oluşmaması için sokağa çıkmadan önce bir güneş koruyucusu kullanın.

- Göz altına sürmeyin.

- Bu karışım hücreleri yenilediğinden,kıl köklerini de doğal olarak uyarıyor. Göz önünde bulundurarak kullanın.

-Sadece yüzünüzdeki lekeler geçsin istiyorsanız,her gece yatmadan, MADECASSOL kremi tek başına sürmeniz de yeterli.

Yorum Gönder

46 Yorumlar

  1. madecassol kesinlikle mucize yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Madecassol ve bepanten bebek ve çocuklarda ki popo çatlakları için çok iyi çocuk doktorumuz yazmıştı

    YanıtlaSil
  3. Ben bu karışıma 1 adet E vitamini ampul de ekliyorum. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Kil koklerini uyariyor derken tuylenmemi yapiyor acaba annemin yuzunde de leke var ona gore kulanalim

    YanıtlaSil
  5. kullanacaktım ama kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  6. Doğum lekelerimle mücadele ediyorum inşallah işe yarar denicem

    YanıtlaSil
  7. Madecassol un kremini bulabildinizmi ben bulamadım piyasada sadece merhemi varmış

    YanıtlaSil
  8. Madecassol un kremini bulabildinizmi ben bulamadım piyasada sadece merhemi varmış

    YanıtlaSil
  9. Ben yıllardır kullanırım çok memnunum gece yatarken sürerim sabah mermer gibi ışıl ışıl parlak ve gergin bir ciltle uyanırım. Ben epilasyon yaptırdığım için yüzümde tüy yok ama bunu göze alıyorsanız kullanın. Sanırım tüyleri güçlendiren bepantenin merhem olanı. 40 yaşındayım tek bir çizgimden dahi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini yıllardır kullanıyorsunuz

      Sil
    2. Bu üçünü madecassol, bepanten Plus bepanten krem ya da merhem (merhemi genelde kışın kullsnırı)

      Sil
    3. hergun uyguliyormusunuz bu karisimi normalde diger cilt tipleri 2 vrya 3 krz uygulanir diyor

      Sil
    4. Çok güzel de peki göz altı için ne yapmak lazım..? önemli çünkü...

      Sil
  10. ayda bir kere tavsiye ediyorum , çünkü tüylenme yapar. kuru ciltler 15 günde bir kez uygulayabilir am sürekli günlük tavsiye etmiyrum.. çünkü deri cilt hergün hücre yenileyici ile uyarılmış olacak.. medecassol hücre yenileyici.. ve bu bakımı kullanıyorsanız mutlaka dışarı çıkarken güneş kremi kulanın aksi halde lekeleriniz oluşabilir.. çok fazla artabilir

    YanıtlaSil
  11. Madecassol uzun eczane lerde bulursunuz nasıl bulamadınız anlamadım

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar ben yeni başladım Bepanthol kullanmaya benimki ( çok kuru ciltler ve tahrişe yatkın bölgelerin bakımı ) için...benim cildim kuru ama bunları görünce kararsız kaldım sizce hangisini tercih etmeliyim bir de hagisi ttüyenme yapıyor yazarsanız sevinirim ...

    YanıtlaSil
  13. Merhemide ayni sonucu veriyormu lutfen yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhemi zaten ayrıca bir krem değil

      Sil
  14. Madecassol kremi tüyleri yeniliyo mu peki ben sadece sivilce izlerine kullanıcam ama kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  15. 1 tüp bepanten plus , yarım tüp madecassol kremin içine avokado yağı, hindistan cevizi yağı, kayısı çekirdeği yağı, üzüm çekirdeği yağı (miktarlar cilt tipinize göre değişebilir ben 8-10 damla koyuyorum ) ekleyerek harika bir krem elde edebilirsiniz. Biz ailecek kullanıyoruz ve çok memnunuz. Hepimizin cildi harika. Ve hiç birimiz inanın yazımızı gosyermiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizgilere de iyi geliyor mu ? kazayağı ve gözaltı çizgilerine

      Sil
  16. Bu karışım alerjik egzamaya iyi gelirmi annemin elleri geçmiyor ne yaptıysak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneniz kimyasal deterjanlari birakirsa gecer canim benim annemde vardi ersag dusjeli ersag sampuan ve gida takviyeleri kullandi simdi sukurler olsun iyi

      Sil
  17. Lekeleri gönderen Krem kılları da güçlendiriyor mu

    YanıtlaSil
  18. Bacaklarimin on kısımlarında beyaz toplu igne kafası büyüklüğünde oldukça fazla nokta var. Madecassol iyi gelirmi alsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazer epilasyona git çok iyi geliyo benimde öyleydi şimdi gözenek yok

      Sil
  19. Göz altına neden sürülmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözaltına göz kremide dahil hiç bir krem sürülmez. Sebebi ise ;çok hassas bir yapısı olduğu için gözaltına direkt yapılacak uygulamalar aksine zarar verir.(Torbalanma,morarma,kırışıklık gibi)Bu arada göz kremi göz kapağı için kaşların bitimine ,gözaltı için ise elmacık kemik hizzasına ufak vuruşlarla uygulanır.

      Sil
  20. Görseldekileri aldım; ancak alttaki yazıda Bepanthol'den bahsedilmemiş. Bepanthen plus ve Bepanthen krem var. Cildim karma ve akne izlerim var. Yanlış ürün mü aldım?

    YanıtlaSil
  21. madecassolu 4/5 yıldır yüzüme vucuduma kullanırım her cins olumsuz değişime karşı gözümün altı üstü dahil cildi kurutup soyduğu için bu yan etkisine karşıda bildiğim ciltte yağ bezesi yapmayan çay ağacı yağı sürerim cildimdeki olumlu etkisinden etkilendim gotu kola isimli kapsulunu araştırdım buldum onuda 3/4 yıldır alıyorum madecassolda koruyucu olarak paraben var ara ara bırakıp kullanılmalı (saz arkadaşı (=:)tto çay ağacı yağı onu aratmaz.

    YanıtlaSil
  22. Murad dzg bende de yag bezeleri var ne önerirsiniz bu karısımı mı ?

    YanıtlaSil
  23. Bu karışım vitiligoya çare olabilir mi?

    YanıtlaSil
  24. Bu yorumun başlığına tıklayarak vitiligo için kürleri okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  25. Beninde yuzumde egzama var acaba iyi gelirmi bu kremler

    YanıtlaSil
  26. benim de yüzümde tüyler için lazere basladim ama lazer aşırı sivilce yapti yüzüme ve geçmiyor bu karışım iyi gelir mi karma bir cildim.var alip deneyecegim inşallah gecer bu lekeler ve sivilceler

    YanıtlaSil
  27. Bir de bir kaç damla E vitamini vardı bunun içinde. Cilt bakımı hocam böyle hazırlatmiştı. Ancak bu karışım yağlı cilde olmuyor, kısa bir süre sonra sivilce yapıyor. Ek olarak hassas cilde sahip olanlar da bilek içinde denemeli mutlaka ...

    YanıtlaSil
  28. Ben bir aydır düzenli hergün uyguluyorum bunun yanındada yüz yogası yaptım aynı süreçte emin olun rahat 5 yaş geri gittim yanlız yukarda kullanma süresi verilmemişti yorumlarda okudum şimdi ne yapmalıyım aramı vereyim anlayamadım

    YanıtlaSil
  29. Yağlı bir cildim var ve çok iyi geldi inanın kilo vermiştim yüzüm deformasyona uğradı biraz sarkma ve lekelenme oldu bu karışım sayesinde cildim yenilendi gençleşti yüz yogasıylada destekledim

    YanıtlaSil
  30. Hangi yüz yogasini yaptiniz acaba

    YanıtlaSil
  31. merhaba benim cildim gozenekli goz ustu ve cevresinde yag bezelerim var ayni zamanda cenemde surekli sivilceler olusuyor ve surekli biri bitip biri cikiyor bundan dolayida lekeler kaldi bu karisim iyi gelirmi onere bileceginiz farkli krem ler varmi acaba

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben dediğiniz karışımı doktoruma sordum bana madecasol ve bepanthen in birebir karışımı olan Madetene kremi önerdi. Aldım eczaneden. Gerçekten mucize iksir, üstelik madrcasol ve bepanthen in toplam fiyatından çok daha ekonomik . Sanırım form olarak da 2 katı kadar yani daha uzun süre kullanabiliyorum. Teşekkürler sayenizde tanıştım bu iksirle .

    YanıtlaSil
  33. Merhaba madetene kremin resmini atabilirmisiniz acbaa 2 -3 eczaneye gittim böyle bir krem yok diyorlar

    YanıtlaSil
  34. Merhaba ben bu karisimi 10 gundur kullaniyorum sabah aksam temiz cilde uyguluyorum fakat yuzumde kirmizi noktalar ve kasinti yapti. Hic sivilcem yoktu sert ucu olmayan sivilceler olustu beyaz ucu olmayan noktalar olustu yag bezesi degil ama sıkınca icinden sert beyaz seyler cikiyo ve buna ragmen cildim putur putur kurudu kirisik kirisik oldum resmen. Acaba alerjimi yapti yada cildi yenilerken alttaki sorunlari kusup sonrami fayda gorecegim bilgisi olan yardimci olabilirmi lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madecasol yüzde kulaılmaz tahriş yapar mahvolursunuz vücut kulanımı için uygundur yağ bazlı oldığu için cilt kusar

      Sil
  35. az önce aldim sürdüm yüzüm şu an yumuşacık ama kıl yapar derken çok mu yapar? ay inşallah kötü sonuç olmaz😑🤤

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.