Ticker

6/recent/ticker-posts

ibrahim saraçoğlu kürleri


İbrahim saraçoğlu sağlık ve güzellik kürleri
İbrahim Saraçoğlu her fırsatta sağlıklı yaşam için hastalıkları önlemek ve hastalıkların doğal yollarla tedavi edilmesine destek olacak bitki kürlerin açıklıyor.

İbrahim Saraçoğlu'nun doğal ve bitkisel sağlık ve güzellik kürlerine kolay ulaşabilmeniz için kategorilere ayırdık.

Sitemizde Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu tarafından önerilen 300 adet bitki kürü mevcuttur.
İbrahim Saraçoğlu kürlerinin içinde Cilt bakımı ve cilt hastalıkları için kürler, Saç bakımı için kürler, Kadınlara özel kürler, Erkeklere özel kürler, Çocuklar için kürler, Zayıflama kürleri, Beslenme ve sağlık önerileri, Mide - sindirim ve idrar yolları hastalıkları için kürler, Kalp - Damar - Karaciğer ve kan hastalıkları için kürler, Baş ağrıları - yorgunluk - unutkanlık - depresyon için kürler, Solunum yolları - kulak - burun - boğaz hastalıkları için kürler, Diğer bir çok hastalık için için kürler bulunmaktadır



Bitkisel kür nedir?

Prof Dr İbrahim Saraçoğlu'nun uzun senelerden beri bitkiler üstünde yaptığı araştırmaların temelini bitkilerin içeriğinde bulunan etkin maddeler oluşturmakta.

Bir bitkinin içeriğinde bulunan ana etkin maddeleri araştırmak, tanımlamak ve ortaya çıkarmak, önleyici ve koruyucu tedavi için yeterli olmamakta. Çünkü bir bitkinin içeriğinde yalnız faydalı maddeler bulunmamakta. Bitkiler insan sağlığı için olumsuz etki yapabilecek zararlı maddeler de içerebilirler.

Peki öyleyse hastalıklara karşı insan sağlığını koruyabilmek için bitkilerde bulunan tedavi edici gücü veya önleyici ve koruyucu gücü olan etkin maddelerden nasıl yararlanabiliriz?

Tedavi etme, önleme ve koruma gücü olan etkin maddeleri bitkilerden nasıl dışarı alırız? Bu yararlı maddeleri dışarı alırken zararlı olan maddelerin de alınmamasını nasıl sağlarız?

Bütün bunlar doğru olarak seçilen bitkinin hangi kısımlarının kullanılması ve nasıl hazırlanması gerekir sorusunu ön plana çıkarmakta. Bunu yapmanın en basit ve kolay yolu, bitkiyi demlemek ya da haşlamaktır.

Demleme ya da haşlama sırasında bitkinin içeriğindeki tüm etkin maddeler aynı anda suya geçemez. Etkin maddeler demleme zamanına bağlı olarak belli bir sırada demleme suyuna geçer. Bu sebeple bir bitkinin ne kadar sürede demleneceği çok önemlidir.

Bunu bir örnekle size açıklayalım. Masanıza üç adet kaynar su dolu bardağı koyduktan sonra aynı anda üçünün de içine birer adet poşet çay koyun.

Birinci bardaktaki poşet çayı bir dakika sonra çıkarın, ikinci bardaktaki
poşet çayı dört dakika sonra çıkarın ve üçüncü bardaktaki poşet çayı de sekiz dakika sonra çıkarın.

Şimdi önünüzde üç ayrı zamanda demlediğiniz birer bardak çay bulunmakta. Şimdi de sırası ile bu üç bardaktaki çayın insan sağlığı üstündeki etkilerinin ne olabileceğini inceleyelim.

Birinci bardakta bulunan bir dakikada hazırlanan çay en uyarıcı olan çaydır. Çünkü birinci dakikada suya geçen maddeler en uyarıcı olan maddelerdir. Bu uyarıcı maddeler arasında kafein, theobrombin ve theophilin bulunur.

Bu üç madde uyarıcıdır, yani kalp atışlarını bir miktar artırır. Bir miktar da tansiyonu yükseltir. Uyarıcı oldukları için kendinizi gergin hissedersiniz ve uykuya dalmakta zorluk yaşarsınız. Bir dakika demleyerek, açık çay içtiğini zannedenler ne yazık ki yanılırlar. Onların açık çay zannettikleri çok kısa demlenmiş çaydır. Oysaki çayın kısa demlenmişi en uyarıcı ve gerginlik yapıcı olanıdır.

Şimdi ikinci sıradaki, dört dakika demlenmiş çay bardağını inceliyelim. Bu çayın içeriğinde sindirim sistemini uyaran etkin maddeler bulunmaktadır. Yemeğin üstüne içeceğiniz dört dakika demlenmiş çay sindiriminizi  hızlandırır ve yemekleri  daha kolay hazmetmenizi sağlar.

Üçüncü sırada ve sekiz dakika demlenmiş çay ise keyif verici, Rahatlatıcı ve dinlendirici bir çaydır.

Bitkileri doğru seçerek, doğru şekilde hazırlayarak ve de doğru uygulayarak sahip oldukları biyolojik gücü sağlıklı bir yaşam için, hastalıklara karşı koruyucu ve önleyici olarak kullanmak mümkündür. 


İbrahim saraçoğlu

Yorum Gönder

63 Yorumlar

  1. benim troid bezinin üzerinde küçük birbeze var hangi bitki ile erite bilirim cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Benim boğazımda 6 tane modül var modüller hangi bitki ile tedavi edilebilir

    YanıtlaSil
  3. ben 3 yıldır hipotroid hastasıyım hergün yarım tablet tefor alıyorum ama 1 ay önce dereotu mucizesini duydum ve hemen başladım ama ben sadece sabahları yedim 1 hafta önce yapılan tsh ölçümünde hormonlarımın yükseldiği ortaya çıktı doktorum ilacı çeyrek tablete düşürdü galiba bana faydası oldu dereotunu yemeye devam edicem çok umutluyum

    YanıtlaSil
  4. ben 30 yaşında bayanım yüzümde sürekli sivilce oluşuyor.ayıca kasık bölgemde 1,5 yıldır iltihaplı sivilce var ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. ben 40 yaşındayım iki sene önce nodül ameliyatı oldum tiroit kanseri teşhisi kondu sol tarafımda lenf ve tiroit bezlerim alındı sağ tarafım bırakıldı üç ay sonra sağ tarafımda nodül çıktı yaklaşık beş aydır günde sadece bir defa sabahları yemekten onbeş dakika önce bir tutam dereotuyiyorum ve nodülüm küçüldü herkeze tavsiye ederim tabi ilaçta alıyorum

    YanıtlaSil
  6. prolaktin (kan yükselmesi) bunla ilgili ve tehlikesi nelerdir bu konuyla ilgili genel bir bilgi bilgi verirseniz sevinirim sididen tesekürler

    YanıtlaSil
  7. PROLAKTİN -SÜT HORMONU- YÜKSEKLİĞİ4 Kasım 2008 11:32

    PROLAKTİN ("SÜT HORMONU") YÜKSEKLİĞİ (HİPERPROLAKTİNEMİ) ve
    GALAKTORE (GÖĞÜSLERDEN SÜT GELMESİ)

    Pro-lactin= "süt üretici"
    Hiperprolaktinemi= kanda prolaktin hormonu yüksekliği
    Galactorrhea (galaktore okunur)= "süt şeklinde akıntı"

    Özellikle gecikmeler şeklinde adet düzensizliği olan kadınlarda kan prolaktin (PRL olarak kısaltılır) ölçümlerine sıklıkla başvurulur.

    Kan prolaktini yüksek olan kadınlarda adet düzensizliği sıklıkla saptanırken, beraberinde göğüslerden süt gelmesi yakınması olabilir veya olmayabilir.
    Bunun belirleyicisi bir yandan yükselmenin ne kadar zamandan beri var olduğu öte yandan kadının meme dokusunun prolaktin hormonuna duyarlılığıdır.

    Gebelik döneminden uzak bir kadının meme dokusunun kan prolaktin yüksekliğine süt üretimiyle cevap vermesi gebelik ve emzirme döneminde olduğu kadar kolay değildir.

    Öte yandan göğüslerinden bariz süt gelme şikayeti olan kadınlarda bazen prolaktin hormonu ölçümleri normal bulunabilmektedir.

    Bunun muhtemel nedeni günümüz laboratuvar yöntemleriyle ölçülemeyen (veya rutin olarak ölçülmeyen) ancak güçlü süt yapıcı özellikleri olan bazı prolaktin hormonu alt türlerinin bulunmasıdır.

    Prolaktin Hormonunun İşlevleri

    Beyinde bulunan ve birçok hormonun salgılandığı hipofiz salgı bezinde üretilerek salgılanan ve lohusalık ve emzirme döneminde süt üretiminden, yumurtlamanın ve böylece adetlerin durmasından sorumlu olan, böylece emzirme döneminde kadını yeniden gebe kalmaktan (belli bir süre) koruyan prolaktin hormonu çeşitli nedenlere bağlı olarak uygunsuz salgılandığında adet döngüsünün düzeninin bozulmasına ve beraberinde göğüslerden süt veya süt benzeri bir sıvının salgılanmasına neden olabilir.

    Prolaktin hormonu hipofiz bezi dışında rahim dokusundan da salgılanan ve muhtemelen adet döngüsü üzerinde henüz tam olarak aydınlatılamamış olan başka işlevleri de bulunan bir hormondur.

    Prolaktin hormonu gebeliğin 8. haftasından itibaren kanda artmaya başlar. Bu artışın amacı kadını bebek doğar doğmaz emzirebilir duruma getirmektir.

    Prolaktin hormonu bu amaçla gebelikte meme dokusunun büyümesini uyarır ve memelerde halk arasında ağız (veya ağız sütü) olarak bilinen kolostrum adı verilen ilk sütün üretimini sağlar. Bazı kadınlarda kolostrum memelerden henüz gebelik döneminde salgılanabilir ve bunun normal olduğu kabul edilir.

    YanıtlaSil
  8. benim kızım çöltak hastası bu hastalık la ilgili bir araştırmanız vamı.siteniz de böyle birşey e ulaşamadım eğer varsa yatınlar sanız bizleri çok sevindirirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim bu hastalık tan çok madur olan var geneli çocuk neolur bu konu ya biraz ilgi gösterin

    YanıtlaSil
  9. merhaba hocam ben 26yaşında 3yıllık evli bir bayanım bebek sahibi olmak istiyorum polikistik over poblemim var tedavi gördüm doktorum gonopen adında hap ve çatlatma iynesi uyguladı ama sonuç alamadım sizin soğan kürünü 15 gün uyguladım inciri ne zaman yapıyım şuan adaet zamanım 3günüm geçti olabilirim her an yada hamileyim bilmiyorum ne önerirsiniz teşekür ediyorum şimdiden samsundan şirin

    YanıtlaSil
  10. Sivilceler: Sivilceler için, su ile seyreltilmiş elma sirkesiyle yüzünüzü silin ve durulayın. Elma sirkesi akneye yol açan mikropları öldürür. demişiniz fakat bu seyreltme aşamasında ne kadar suya ne kadar elma sirkesi katılacak.bilgilendirirseniz seviniriz. saygılar adnan

    YanıtlaSil
  11. Normal ciltler için 2 ölçü sirke - 1 ölçü su

    Hassas ciltler için 1 ölçü sirke - 1 ölçü su

    YanıtlaSil
  12. ya bn göz altı morlukları için biöneri istiorummm :(:(:(

    YanıtlaSil
  13. 36 haftalık gebeyim idrar yolları enfeksiyon rahatsızlığım var antibiyotiklere yüklenmek beni çok rahatsız ediyor..karnıbahar kürünü denemek istiyorum gebeler içinde öneriyormusunuz cevap teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. ben hipotiroitim var ikinci cocuğum olduğunda saçlarım aşırı dökülüyo doktordan bi fayda göremedim ilaçlarımı kullandığım halde buarada sizin lavanta kürünüzü uyguluyorum sizce bu uygulamanın haricinde başka bişe önerirmisiniz..acil cevap gönderirmisiniz.lütfenn..

    YanıtlaSil
  15. hocam ben 30 yaşındayım adetim cok az gelio fsh cok yuksek son ikiseferdir 48 günde bir adet oldum yedi gün soğan kürünü denedim birfaydası olmadı menepoza girmek istemiyorum anne olmak istiyorum allahtan sonra sizden yardım bekliyorum fütfen acıl cevap

    YanıtlaSil
  16. çatlaklarım için bi kür istiyorum lütfeeennnn :(

    YanıtlaSil
  17. merhaba hocam ben troit hastasıyım yaptıgım diyetler vekulandıgım ilaclar kilo vermeme yardımcı olamıyor 95 kiloyum vecok mutsuz oluyorum ne yapmam gerekiyor annemde rahim kanseri idi bende olabiirmiyim cok korkuyorum nasıl korunmalıyım

    YanıtlaSil
  18. yaa ibrahim bey ayak el çatlamalarına çözüm yok mu 5 kere nelere çözümün olduğunu okudum ama yok yaa bir zahmet bu siteyi kuranlar yani yazın çözümünü el ve ayak çatlamalarının...

    YanıtlaSil
  19. mrb ben hemşireyim ama alternatif tıp bana daha cazip geliyor.boğazımda sol kısım duvarında ,ltihap var küçük bonibon şeker büyüklüğünde ve bu beni ürkütüyor antibiyotik kullanmak istemiyorum ve sürekli öksürüyorum özellikle öğleden sonra başlayıp yatana kadar devam ediyor ne yapabilirim bu öksürüğüm o iltihaba mı bağlı yoksa öksürük ayrı mı öksürüğüm kuru öksürük tü ama artık balgamda oluşmaya başlıyor hissediyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  20. mrb ben çok zayıfım kilo almak istiyorum sizden nasıl kilo alabilirim öğrenmek istiyorum yaklaşık 2 3 aydır balık yağı kullanıyorum ama pek faydasını görmedim ilgilenirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  21. ben kas hastasıyım kaslarımı güçlendirmek fizik tedavi haricinde ne yapmalıyım???

    YanıtlaSil
  22. mrb hocam ben 22 yaşında ve evliyim
    6 aydır korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum 2 ay öncede idrar yolları dar ve taşla tıkalı oldugu için operasyon geçirdim bende soğan kürünü denemek istiyorum ama çok zayıfım 46 kiloyum ne yapmamı önerirsiniz ltf cvp yazarsanız sevinirim....

    YanıtlaSil
  23. merhaba hocam .allah sizden razi olsun.umarim allahin komeyi ve rizasi ile bize de komeyinizi esirgemezsiz.Ben azerbaycanda yasiyorum.Benim kizim 18 yasinda. ve beyinde oksigen catismamazliqindan 8 yildir eziyet cekiyor.epilepsiya diyor dokturler.ani beyin diyanmasi kibi uze cikir. aniden diyanib durur,o anda caqirsan bile esitmiyor .bu bir nece saniyelik olur.8 yildi ona gore ilac kollaniyor son 3 yilda "depakin xrono"ilacini. hocam allah rizasi icin varmi bunun bir cozumu .?varsa cevaplandirin .allah size butun islerinizde kolaylik versin.onceden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  24. Hocam cinsel sigilerin bitkisel tedavisi nedir bu konuda pek cok tedavi şekli gördüm ama olumlu sonc alamadım yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  25. Hocam vücudumdaki benlerden ve yüzümün bazı kısımlarında bulunan çillerden hangi bitkiler yardımı ile kurtula bilirim ? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. hocam ben bir erkeğim ve sağ yumurtamda 3 mm çapında kist varmış ultrasonda çıktı doktorum bana önemsizdedi 1 2 senede kontorole git büyüyüp büyümediğine baktır dedi

    3 aydır kasık ağrılarım oluyo bazı akşamlar yatamıyorum genelikle top oynadıktan sonra oluyo soğan suyunu içsem bi faydası olurmu

    2 kere içtim sonra yorumlarda erkeklere tavsiye etmiyorum demiştiniz hocam şuna bi çağre varmı

    YanıtlaSil
  27. ben 34 yaşındayım 2 yıl oldu iltahap romatizma hastalığına yakalandım gitmediğim doktor kalmadım allah rızası için yardımınızı bekliyorum saygılarımla.

    YanıtlaSil
  28. tüylenme için soda ile limon kürü sodanın içine limon suyu sıkın ve cildinize sürün ama alerjisi olan kullanmasın

    YanıtlaSil
  29. Prolaktin hormonu yüksekliğine karşı10 Şubat 2012 22:22

    Bayanların prolaktin hormonu şikayetlerine karşı sarı kantaron çayı ideal bir yardımcı tedavi imkanı sunmaktadır.

    YanıtlaSil
  30. Mucize iksirler14 Mart 2012 12:47

    Benlere karşı henüz herhangi bir krem veya ilaç tedavisi bulunmamakta. Benler kozmetik amaçlı, cerrahi bir yöntem olan eksiyon yöntemi ile çıkarılabiliyor.

    Ancak lazer tedavisi gibi yöntemlerde uygulamadan sonra patolojik inceleme yapılamadığı için genellikle bu yöntemler önerilmemekte.

    Benlerin giderilmesi için yapılması gereken en doğru şey, güneşten koruyucu krem kullanmak ve herhangi bir değişim göstermeleri durumunda mutlaka bir dermatoloji uzmanına başvurmak.

    Et benleri poliklinik şartlarında; genel anestezi gerektirmeden yakılarak (koterizasyon), dondurularak (kriyoterapi) veya sadece kesilerek tedavi edilebiliyor.

    YanıtlaSil
  31. ben 18 yaşındayım 5 aylık evliyim adetlerim çok düzensiz hatta bir ay boyunca hiç olmadım bazen ateş basıyor menopoza girdim düşüncesiyle doktora gittim ultrasondan ve altdan bakarak hiçbirşey çıkmadı stresten uzak dur dedi ama ben hiç stres yapmıyorum.çokda zyıfım 41 kiloyum hiçbirşey yiyemiyorum hemen midem bulanıyor bunlar neyden kaynaklanıyor olabilir kilo almamı ve adetimin düzenli olması için bana ne önerebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  32. Bu yorumun başlığına tıklayarak Kilo almak isteyen bayanlar için kürü okuyabilirsiniz.

    Adet düzensizliği için de soğan kürünü uygulayın. Çok faydalıdır. adet düzensizliğini, erken menopozu giderir. Bu kürü de sol sütunda bulunan İbrahim Saraçoğlu soğan kürü linkine tıklayarak okuyabilirsiniz. Geçmiş olsun. ağlıklı günler dileriz.

    YanıtlaSil
  33. hocam benim 9 aylık kızım var 5.5kğ birtürlü kilo almıyor anna sütü var ama 2dk dan fazla emmiyor doktorada götürdüm sağlık açısından problemi yok dendi.ıstahı çok az acaba iştahı için ne yapılabilir gelişim geriliği olmaya başladı boy ayına göre iyi ama kilo problemli ne yapılabilir şimdiden teşekkürler .

    YanıtlaSil
  34. Sait - Almanya28 Ocak 2014 13:53

    Selamünaleyküm Dr.Ibrahim bey,

    Annem 75 yasinda ve 4 yila yakin böbrek yetersizliginden dolayi dialize giriyor, acaba bunun bir kurtulusu varmi..?
    Yüksek tansiyon ve migde iltihabida bulunmakta.
    Bu konuda önerileriniz varmi? Nelerdir..?
    Ben ise 46 yasindayim, bendede migren, halsizlik ve uyku sorunu var..
    Bu konuda bize yardimci olabilirseniz cok seviniriz...
    Simdiden Saygilarimi sunar, yolunuzda bol basarilar dilerim, Allah yardimcimiz olsun....

    YanıtlaSil
  35. mucize iksirler28 Ocak 2014 14:19

    Sait bey, Sitemizdeki bilgiler paylaşım amaçlıdır. Sayın Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu'na sorularınızı kendisine ait http://www.profsaracoglu.com/ sitesini ziyaret ederek iletişim bölümünden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  36. Mrb kemik erimesi icin bir òneriniz varmi simdiden tskler

    YanıtlaSil
  37. bayram uçar1 Mart 2014 23:59

    BADEMCİK TAŞI İÇİN NASIL BİR TEDAVİ ÖNERİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  38. ben 2buçuk yıldır vitiligo var nasıl bir tedavi önerirsiniz

    YanıtlaSil
  39. vitiligo için öneriler13 Mart 2014 21:49

    Yukardaki site içi arama kutusuna Vitiligo yazıp aratarak vitiligo için kür ve önerileri okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  40. Selamin aleykum ibrahim bey benim yasim 22 testeron hormonum yuksek saclarim asiri sekilde dokuluyo ve dokulen saclarim geri gelmiyo cok az sacim kaldi lutfen bana bi yardimci ola bilirmisiniz testeron hormonum un dusmesi icin ve saclarimin geri cikmasi icin ne yapmam lazim ? Ve bu testeron hormonu yuksek oldunda hamile kalmama engel midir

    YanıtlaSil
  41. Sitemizin üst kısmında bulunan site içi arama kutusuna saç dökülmesi yazıp aratarak saç dökülmesine karşı kürlere ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  42. Hocam cildim açık tenli ve güneşte çok yanıyor , güneş koruyucu kremlerde cilde zarar verdiğinden kullanak istemiyorum .. Bu konuda siz ne ònerirsiniz

    YanıtlaSil
  43. Bu yorumun başlığına tıklayarak doğal güneş koruyucu krem tarifini okuyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  44. Podaqra ayaqda barmaqlarin eyilmesi.
    Irsidi.kur varmi.tes.ed.

    YanıtlaSil
  45. Ben 33 yaşındayım. 15 sene sigara içtim. Sigarayı bıraktıktan sonra ağzımdan yaralar çıkmaya başladı. Krem felan sürüyorum. Geçtikten sonra yine çıkmaya başlıyor. ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  46. merhaba hocam benim cilt sorunum var cildim de lekeler çıkıyor sürekli kaşıntı oluyor genelde sıcak havalarda 4 5 yıldır tedavi görüyorum hiç bir yararini görmedim bu bi iç hastalık Olabilir mi sizce

    YanıtlaSil
  47. hocam vucudumda kirmizi lekeler var biyopsi yaptilar pigmente purpurik tanisi koyuldu hic bir tedavi uygulamadilar sadece fazla ayakta kalmamami soylediler damarlar kanama yapiyormus cok zor durumdayim allah rizasi icin yardim edin ne yapa bilirim simdiden allah razi olsun sagolun saygilar

    YanıtlaSil
  48. Ben Reyna Hastalığını Öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  49. merhaba hocam benim herşeye karşı alerjim war.yemek yediğimde saç diplerim ağrıyor we dökülyor saçlarım çok seyrekleşti.hocam yardımcı olursanız sevinirim şimdiden Allah razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  50. Ben Kadriye Çakır ve benim bitane 12yaşında bir kızım var. Ama kızımın kaşıntı sı yani mayasılı var.ama bu kızıma neyin iyi geleceğini bilmiyorum.acaba siz bana bu kızıma neyin iyi geleceğini biliyomusunuz?

    YanıtlaSil
  51. Bu yorumun başlığına tıklayarak Basur-hemoroid için dereotu kürünü okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. Hocam bn 1bucuk yillik evliyim tuplerim tıkalı laparoskopi oldum acilmadi bir kurunuz varmi bununla ilgili

    YanıtlaSil
  53. Ben 40 yasindayim gecen yil 3 tane miyom aldirdim ayni an apandistimde alindi fakat yine miyom olusmus 3cm dedi doktor bu kadar cabuk buyurmu yoksa iyi temizlenmedimi cunku sikayetlerim pek bitmedi tekrar ameliyat olmak istemiyorum sizinle iletisim kurmak istiyorum lutfenbana yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  54. Botanik Dünya24 Kasım 2015 13:57

    Böylesi olumlu bir paylaşımı bizlere sunduğunuz için teşekür ederiz. Harika bir blog.

    YanıtlaSil
  55. benim bogazımda sürekli yaralar oluyor kırmızı kan gibi bazende 1-2 saniye içinde kan toplaniyor nohut büyüklügünde doktara gittim pek bişey söylemedi ama 2 yıldır ben bu illetten boğuşuyorum

    YanıtlaSil
  56. Slm.benim alt ast ve ck.a§iri yüksek cikiyor.aylardir ilac kullanyrm ama nafile.ilaclar beni mahv etti.acaba ne yapmam lazim.saygilar te§ekkürler.

    YanıtlaSil
  57. Benim kollarımda ve ayaklarımda egzama var sıcaklarda daha çokkızarıyor ve kaşınıyor kaşıyınca kaynar su dökülmüş gibi kabarık kabarık oluyor

    YanıtlaSil
  58. Kas yırtılmasi için kür varmı acaba

    YanıtlaSil
  59. Kas yırtılmasi için kür varmı acaba

    YanıtlaSil
  60. Hocam ben sürekli altıma bunun için ilaç varmı yaşım 55

    YanıtlaSil
  61. İdrar kaçırma kürünü okumak için bu yorumun başlığına tıklayın

    YanıtlaSil
  62. Merhaba ben 2 yıldır Kurdeşen hastasiyim birsuru tedavi ilac en son ignelerden sonra yinede bir turlu iyilesemiyorum vucudumun heryerinde sislik ve kasinti oluyor.budurum artik sosyal yaşantımı ve pisikolajimide cok kotu etkiliyor.bana bir tavsiyede bulunurmusunuz.

    YanıtlaSil
  63. Merhaba.8 yaşındaki kızımın orta kulağında ağustos ayından beri sıvı birikmesi oluyor.doktora götürdüm.verdiği ilaçları düzenli kullandım.azalmaya başlamıştı fakat soğuk algınlığı olunca tekrar arttı.tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı

    YanıtlaSil

Mucize iksirler bloğumuzda Uzmanların tariflerini sizlerle paylaşıyoruz. Uzmanların sitemizle hiçbir bağlantıları yoktur.